У 8 модулі я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.
Я працювала над створенням своєї системи оцінювання та ознайомилася із засобами оцінювання проектів програми Intel «Навчання для майбутнього». У цьому модулі ви виконувала роль учня, коли створювала приклад учнівської роботи, та роль учителя, коли розробляла оцінювання для прикладу учнівської роботи.
У модулі 9 я обговорювала створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні, аналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів, створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні та форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні.
Немає коментарів:
Дописати коментар