вівторок, 12 червня 2012 р.

Рефлексія Модуль 8,9

У 8 модулі я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.
Я працювала над створенням  своєї системи оцінювання та ознайомилася із засобами оцінювання проектів програми Intel «Навчання для майбутнього». У цьому модулі ви виконувала роль учня, коли створювала приклад учнівської роботи, та  роль учителя, коли розробляла оцінювання для  прикладу учнівської роботи.
У модулі 9  я обговорювала створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні, аналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів, створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні та форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні.

Немає коментарів:

Дописати коментар